LEVERANDØRER

kursuskalender

webshops

L'Oréal er verdensledende inden for holdbarhed ved CDP Europe Awards i Bruxelles

Under CDP Europe Awards i Bruxelles samledes førende beslutningstagere inden for klimaet og økonomi for at annoncere, hvordan 3.000 store virksomheder over hele verden klarer sig, når det kommer til spørgsmålet om bæredygtighed og klimaet. De, der klarer sig allerbedst, kommer på den prestigefulde A-liste. Ifølge en pressemeddelelse fra L'Oréal fik de - som en ud af to virksomheder i verden - et A i alle tre kategorier.

L'Oréal verdensledende inden for holdbarhed ved CDP Europe Awards i Bruxelles"Vi er meget beæret over, for andet år i træk, at være en ud af kun to virksomheder i verden, der får en AAA-rating", siger Jean-Paul AGON, ordfører og VD for L'Oréal.

CDP er et internationalt samarbejdsprojekt, der har til formål at øge virksomheders bevidstehed inden for klimaforandringer. Hvert år uddeler de point fra A til D, alt efter hvordan virksomheder klarer sig inden for de tre områder: klimaet, vand og skov. L'Oréals AAA-point bevidner om deres tidlige engagement inden for bæredygtighed og de fremskridt, de har gjort, siden lanceringen af deres omfattende bæredygtighedsprogram 'Sharing Beauty With All' 2013. Formålet med programmet er at mindske CO2-udslip, forbedre vandhåndteringen, minimere skovrydning og arbejde for en ny holdbar økonomi. Programmet løber til 2020 og er integreret i alle dele af virksomheden: alt fra produkternes design til distribution, inklusiv hele produktprocessen og indkøb af ingredienser. 

Jean-Paul Agon, ordfører og VD for L'Oréal, modtog CDP-prisen i Bruxelles:
"Vi er meget beæret over, for andet år i træk, at være en ud af kun to virksomheder i verden, der får en AAA-rating. Vores miljømæssige, sociale og samfundsforanstaltninger skal være bæredygtige, uanset hvor vi arbejder. Jeg tror, at virksomheder er en vigtig kilde til forandring, og man må forpligte sig til at bekæmpe klimaforandringer sammen med byer og lande. Virksomheder og regeringen har begge et stort ansvar og en interesse i at reagere på klimaforandringerne, og derfor må vi gøre alt, hvad vi kan, for at drive dette momentum".

L'Oréals 'Sharing Beauty With All'-program bygger på fire dele:
1.
 Bæredygtig innovation for at mindske vores deres produkters miljøpåvirkning.
2. Bæredygtig produktion for at mindske fabrikkers og distributionscentres miljøpåvirkning.
3. Bæredygtig livsstil, hvor det bliver muligt for alle L'Oréals kunder at tage bæredygtige forbrugervalg.
4. Udvikling af bæredygtighed, der udvikles sammen med samfundet i det store hele, deres leverandører, kunder og medarbejdere.

Læs mere om L'Oréals bæredygtighedsprogram ’Sharing Beauty With All’

Annonce

Nyeste produkter se flere produktnyheder

Børster fra Hercules Sägemann

Børster fra Hercules Sägemann

En serie med omsorgsfulde og skånsomme børster fra Hercules Sägemann lavet af materialer i høj kvalitet.
Philip B Luxe Wax hos One Black Car

Philip B Luxe Wax hos One Black Car

Giv din styling hold, glans og form - med Luxe Wax opnår du et ultraholdbart resultat! Produktet er i øvrigt parabenefrit, sulfatfrit og glutenfrit.
Revlon Professional præsenterer Color Sublime by Revonissimo

Revlon Professional præsenterer Color Sublime by Revonissimo

Color Sublime er den første ammoniakfri farvebehandling fra Revlon Professional, der gør det muligt for kunden selv at vælge duften for en eksklusiv salonoplevelse.
IdHAIRs salonserie nu lanceret i videresalgsudgave

IdHAIRs salonserie nu lanceret i videresalgsudgave

IdHAIRs salonserie, der laves til frisører i 5000 ml er nu ligeledes kommet i en brugervenlig 500 ml videresalgsudgave, to forskellige shampoo'er og en balsam.
Hair Team Company introducerer Smooth fra ingredien

Hair Team Company introducerer Smooth fra ingredien

Med den nye Smooth-serie fra ingredien er dine kunder garanteret velplejede og fyldige lokker året rundt.

Annonce

Nyeste shows se flere frisørshows

L'Oréal Professionnel inviterede til Toni & Guy show

L'Oréal Professionnel inviterede til Toni & Guy show

Det var et brag af en aften, der blev afholdt på det famøse Tivoli Hotel, da L'Oréal Professionnel sammen med Toni & Guy inviterede til et farverigt show.
Going out with Contouring med Wella Professional

Going out with Contouring med Wella Professional

Med modeller dansede på scenen og julepynt, der havde sneget sig ind i studiet, inviterede Wella Professional endnu en gang til et fantastisk show med fokus på contouring.
Inspirationsaften med Revlon Professional

Inspirationsaften med Revlon Professional

Der var massere af inspiration at hente, da Revlon Professional inviterede til inspirationsaften med Martine Martinsen og Kevin Schou Birk fra American Crews all-star team.
Marcelklubbens London aften i Tivoli

Marcelklubbens London aften i Tivoli

Med dykkerudstyr, aquarium, hajer, flotte fisk, parpelotter, nøgne glimmermodeller og rullestol havde Marcelklubben gjort alt, hvad de kunne for at imponere.
Fokus på skæg i HeadBrands Creative Studio

Fokus på skæg i HeadBrands Creative Studio

HeadBrands åbnede sit Creative Studio op for nysgerrige frisører, der ville lære mere om skægtrimning, barbering og klassiske herrefrisurer.

Frisurekollektioner se flere frisurekollektioner

Frisørportrætter se flere frisørportrætter

Karim Belkhelfa (2016)

Karim Belkhelfa (2016)

Karim Belkhelfa mener kun, det er de døde fisk, der svømmer med strømmen. ”Det er langt sjovere og mere udfordrende at gå imod”, siger han. Kreativitet er hans omdrejningspunkt, og igennem sine 30 år som frisør har han oplevet meget.
Serdar Yatakci

Serdar Yatakci

Serdar Yatakci vandt American Crew All Star Challenge i Danmark, og dermed også en billet til den internationale konkurrence i Bruxelles. Læs alt om det her.

Nyeste videoer se flere videoer

Video: Wella Making Waves uddanner unge i Kambodja indenfor frisørfaget

Video: Wella Making Waves uddanner unge i Kambodja indenfor frisørfaget

Making Waves er til for at hjælpe unge fra de mest fattige og udsatte samfundsgrupper i Kambodja til en lysere fremtid indenfor frisørfaget.
Björn Axén - How to get the look - Ekstrem volume

Björn Axén - How to get the look - Ekstrem volume

Her får du styr på, hvordan du ordner den mere ekstreme volume. Lær hvordan du skaber volume, som holder længe, til dine kunder som vil gøre et stort indtryk.
Björn Axén - How to get the look - Opsætning med smykke

Björn Axén - How to get the look - Opsætning med smykke

Et cool look, som ikke forsvinder i mængden. Lær hvordan du kan lave opsætningen med denne tutorial fra Björn Axén.
Hair Magazine byder Finland velkommen

Hair Magazine byder Finland velkommen

Hair Magazine er stolte af at annoncere, at der bliver udvidet til Finland. Det første magasin er for nyligt blevet sendt afsted til de finske frisører.
Hair Magazine deltog ved Salon International 2017

Hair Magazine deltog ved Salon International 2017

Hair Magazine var på plads ved dette års Salon International. Se denne lille video fra messen.