LEVERANDØRER

kursuskalender

webshops

Jesper Buch kommer med kærligheden…


Som Schwarzkopfs nationale ambassadør er det bl.a. Jespers opgave at bære de to årlige Essentials-kollektioner ud i virkeligheden og at formidle dem.

Jesper Buch er Schwarzkopf Professionals nye nationale ambassadør. ”Vi kan give hinanden rigtig meget. De kan skabe produkter af høj kvalitet, jeg kan tilføre passionen og kærligheden”, siger Jesper Buch, der glæder sig til samarbejdet.

”Schwarzkopf Professional sørger for kvaliteten af produkterne (evt. er garant for produktkvaliteten), for at alt er kontrolleret, og at shampooens flaske er designet, så indholdet ikke løber ud i tasken. Men det er jo ikke super sexet. Det kan jeg til gengæld gøre det….”, smiler Jesper Buch, som er blevet Schwarzkopf Professionals nationale ambassadør.


Det jo fedt at kunne stige om bord på den første perron i stedet for at stige på, når toget er godt
på vej. Sådan siger Jesper Buch om det nye samarbejde, han har indledt med Schwarzkopf.

Det betyder, han i fremtiden skal være med til at fortolke de årlige kollektioner, undervise og lave opvisninger for frisører over hele landet. Med andre ord tilføre Schwarzkopf i Danmark sit Jesper Buch-DNA.


På hylderne i salonen har Jesper Buch alle Schwarzkopfs produkter.  ”Det er vigtigt for mig, at jeg ved, at det, jeg forbruger til mit håndværk, virker”.

”Som frisører ser vi de store kollektioner, men vi får aldrig lov til at leve dem; se dem, dufte dem og føle dem”. Det havde jeg lyst til, og i min dialog med Schwarzkopf nåede vi frem til, at vi som brand til brand kunne give hinanden rigtig meget”.

Og han kalder samarbejdet for en kæmpe satsning fra begge sider.

 
Wicki Buch og Jesper Buch.

”Med Schwarzkopf har jeg den faglige sikkerhed. Jeg ved, at det, jeg skal bruge til mit håndværk, virker og har en høj kvalitet. Jeg har selv haft erfaring med Schwarzkopf og jeg har talt med drengene fra Marcelklubben, der også er begyndt at arbejde med brandet, og som er super tilfredse”, fortæller Jesper Buch, der kalder det nye samarbejde for en fantastisk personlig rejse.

Hvad der også betød noget for Jesper, var kulturen i forhold til virksomhederne.

”Grundlæggende ligner jeg tyskerne ret meget”, siger han storsmilende. ”Jeg taler sproget, og jeg holder af, at der er struktur og orden i tingene. Så egentlig var Schwarzkopf et ganske naturligt valg for mig”.

National ambassadør

Som Schwarzkopf Professionals nationale ambassadør er det bl.a. Jespers opgave at bære de to årlige Essentials-kollektioner ud i virkeligheden. At formidle dem, og give dem Buch-genet med på vejen, og der er en høj grad af internationalitet i den opgave, hvilket Jesper bestemt ikke har noget imod.


Til venstre stylist Stella Reinholdt. Til højre ses Junior stylist Rikke Høy.

”Og hvad der nok er lige så vigtigt for mig, så føler jeg, at jeg kan arbejde med kollektionen og give den mit DNA, uden at kompromittere mig selv som selvstændig, kreativ person”.

 
Stig på københavnertoget

Schwarzkopf er en verdensomspændende virksomhed, selv om brandet i Danmark er mest udbredt blandt jyske frisører. Det skal vi have lavet om på nu”, siger Jesper.

”Vi skal for alvor have løftet Schwarzkopf over til København og Sjælland. De er allerede godt på vej, men nu skal det sidste skridt tages”.

Og så er det jo fedt at kunne stige om bord på den første perron i stedet for at stige på, når toget er godt på vej…, mener Jesper Buch.

Han ser også frem til at være med til at relancere Igora Royal farveserien, som Schwarzkopf præsenterer for frisører over hele landet i marts måned.

”Den er skabt af laboranter og frisører, den har været igennem salgs- og marketingfolks hænder, nu er tiden kommet til at bringe følelserne i spil, og det kan jeg”, siger han – og tilføjer, at ”Schwarzkopf skaber det kvadratiske og praktiske – jeg kommer med kærligheden!”

Tekst: Pia Finne
Foto: Peter Hartley

Denne artikel blev udgivet i 2. udgave 2013

For yderligere information kontakt Bella Vista på tlf. 86 80 48 11 eller se www.bella-vista.dk.

 

Se flere produktnyheder, eller læs om frisørshows eller styling her!

Annonce

Nyeste produkter se flere produktnyheder

CM 2000 fra JAGAUR

CM 2000 fra JAGAUR

CM 2000 fra JAGUAR - en pålidelig klippemaskine i høj kvalitet, flot design og lavt vedligeholdelsesniveau. Garanterer flot resultat i din styling!
Volumperfektion med Goldwell

Volumperfektion med Goldwell

Tre nye Ultra Volume-pleje og styling produkter fra Goldwell fremhæver farverne, skaber volume og løft, samt sikrer langvarig, smukt farveresultat. Se mere her!
 6 nye nuancer i Topchic Elumenated Brunette hos Goldwell

6 nye nuancer i Topchic Elumenated Brunette hos Goldwell

I forbindelse med lanceringen af kollektionen Iconic Brunette Collection præsenterer Goldwell 6 nye nuancer i Topchic Elumenated Brunette. Se dem her:
EVO Water Killer Brunette nu hos Frisørland

EVO Water Killer Brunette nu hos Frisørland

Nu introducerer Frisørland EVO Water Killer Brunette - en 2-i-1-shampoo/stylingspray, der får håret til at føles og dufte friskt igen. Specielt til brunetter.
Fudge Xpander Foam nu hos HeadBrands

Fudge Xpander Foam nu hos HeadBrands

Nu kan du finde Fudge Xpander Foam hos HeadBrands - en let mousse, der absorberes hurtig uden at føles klæbrig og øget hårets densitet med op til 180%.

Annonce

Nyeste shows se flere frisørshows

Zenz Organic under modeugen

Zenz Organic under modeugen

Zenz Organic var med under Copenhagen Fashion week, da de stylede modellernes hår og sponsorerede goodiebags til modeshowet Future of fashion 2017.
Stine Goya X L'Oréal Professionnel #COLORFULHAIR

Stine Goya X L'Oréal Professionnel #COLORFULHAIR

Stine Goya er kendt for et særdeles smukt farverigt univers. Den internationalt kendte artist Cim Mahony og hans dygtige team lavede hår på modellerne og brugte L'Oréal Professionnels #Colorfulhair.
Ganni X L'Oréal Professionnel til Copenhagen Fashion Week

Ganni X L'Oréal Professionnel til Copenhagen Fashion Week

Under modeugen havde Ganni allieret sig med Cim Mahony og L’Oréal Professionnel, der stod for at lave lækkert og moderigtigt hår på alle modellerne, der skulle på catwalken.
By Malene Birger X L’Oréal Professionnel til Copenhagen Fashion Week

By Malene Birger X L’Oréal Professionnel til Copenhagen Fashion Week

By Malene Birger har netop afholdt deres modeshow i TAP1 på Refshaleøen. Cim Mahony stod i samarbejde med L'Oréal Professionnel for at lave lækkert hår.
De nationale vindere i Goldwell Color Zoom Challenge 2017 er kåret!

De nationale vindere i Goldwell Color Zoom Challenge 2017 er kåret!

Nu er medaljerne i den nationale Goldwell Color Zoom Challenge i de tre kategorier; New Talent Colorist, Creative Colorist og Partner Colorist blevet uddelt!

Annonce

Frisurekollektioner se flere frisurekollektioner

Annonce

Frisørportrætter se flere frisørportrætter

Morten Kongsbak

Morten Kongsbak

Læs her hvordan Morten Kongsbak er kommet dertil hvor han er i dag!
John Stender (2006)

John Stender (2006)

John Stender startede som frisør ganske ung. I 1969 åbnede han sin første salon. Siden kom der en og en og en ….. til. Foreløbig sidste og 20. skud på Stender-kæden er en flot salon i Roskilde.

Annonce

Nyeste videoer se flere videoer

KMS Genderless Grooming Teaser

KMS Genderless Grooming Teaser

KMS Nordisk inspireret af Unisex trenden! KMS Nordisk lancerer produktkampagnen 'Genderless Grooming' i september, der fokuserer på kønsneutral hårstyling.
Gå ikke glip af Trevor Sorbie til Salon International 2017

Gå ikke glip af Trevor Sorbie til Salon International 2017

Fantastiske Trevor Sorbie, der har vundet flere priser en nogen anden, kommer til årets Salon International. Her er en teaser på, hvad der venter til messen.
Tondeo præsenterer BLAZOR

Tondeo præsenterer BLAZOR

I den her video præsenteres the BLAZOR, og hvordan den kan anvendes enkelt og sikkert uden det krævet en speciel teknik.
Modern Ikon Collection - Essential Looks SS17 Schwarzkopf Professional

Modern Ikon Collection - Essential Looks SS17 Schwarzkopf Professional

Inspireret af SS17 catwalks, har Schwarzkopf Professional lavet Essential Looks Modern Ikon kollektionen.