LEVERANDØRER

kursuskalender

webshops

Jesper Buch kommer med kærligheden…


Som Schwarzkopfs nationale ambassadør er det bl.a. Jespers opgave at bære de to årlige Essentials-kollektioner ud i virkeligheden og at formidle dem.

Jesper Buch er Schwarzkopf Professionals nye nationale ambassadør. ”Vi kan give hinanden rigtig meget. De kan skabe produkter af høj kvalitet, jeg kan tilføre passionen og kærligheden”, siger Jesper Buch, der glæder sig til samarbejdet.

”Schwarzkopf Professional sørger for kvaliteten af produkterne (evt. er garant for produktkvaliteten), for at alt er kontrolleret, og at shampooens flaske er designet, så indholdet ikke løber ud i tasken. Men det er jo ikke super sexet. Det kan jeg til gengæld gøre det….”, smiler Jesper Buch, som er blevet Schwarzkopf Professionals nationale ambassadør.


Det jo fedt at kunne stige om bord på den første perron i stedet for at stige på, når toget er godt
på vej. Sådan siger Jesper Buch om det nye samarbejde, han har indledt med Schwarzkopf.

Det betyder, han i fremtiden skal være med til at fortolke de årlige kollektioner, undervise og lave opvisninger for frisører over hele landet. Med andre ord tilføre Schwarzkopf i Danmark sit Jesper Buch-DNA.


På hylderne i salonen har Jesper Buch alle Schwarzkopfs produkter.  ”Det er vigtigt for mig, at jeg ved, at det, jeg forbruger til mit håndværk, virker”.

”Som frisører ser vi de store kollektioner, men vi får aldrig lov til at leve dem; se dem, dufte dem og føle dem”. Det havde jeg lyst til, og i min dialog med Schwarzkopf nåede vi frem til, at vi som brand til brand kunne give hinanden rigtig meget”.

Og han kalder samarbejdet for en kæmpe satsning fra begge sider.

 
Wicki Buch og Jesper Buch.

”Med Schwarzkopf har jeg den faglige sikkerhed. Jeg ved, at det, jeg skal bruge til mit håndværk, virker og har en høj kvalitet. Jeg har selv haft erfaring med Schwarzkopf og jeg har talt med drengene fra Marcelklubben, der også er begyndt at arbejde med brandet, og som er super tilfredse”, fortæller Jesper Buch, der kalder det nye samarbejde for en fantastisk personlig rejse.

Hvad der også betød noget for Jesper, var kulturen i forhold til virksomhederne.

”Grundlæggende ligner jeg tyskerne ret meget”, siger han storsmilende. ”Jeg taler sproget, og jeg holder af, at der er struktur og orden i tingene. Så egentlig var Schwarzkopf et ganske naturligt valg for mig”.

National ambassadør

Som Schwarzkopf Professionals nationale ambassadør er det bl.a. Jespers opgave at bære de to årlige Essentials-kollektioner ud i virkeligheden. At formidle dem, og give dem Buch-genet med på vejen, og der er en høj grad af internationalitet i den opgave, hvilket Jesper bestemt ikke har noget imod.


Til venstre stylist Stella Reinholdt. Til højre ses Junior stylist Rikke Høy.

”Og hvad der nok er lige så vigtigt for mig, så føler jeg, at jeg kan arbejde med kollektionen og give den mit DNA, uden at kompromittere mig selv som selvstændig, kreativ person”.

 
Stig på københavnertoget

Schwarzkopf er en verdensomspændende virksomhed, selv om brandet i Danmark er mest udbredt blandt jyske frisører. Det skal vi have lavet om på nu”, siger Jesper.

”Vi skal for alvor have løftet Schwarzkopf over til København og Sjælland. De er allerede godt på vej, men nu skal det sidste skridt tages”.

Og så er det jo fedt at kunne stige om bord på den første perron i stedet for at stige på, når toget er godt på vej…, mener Jesper Buch.

Han ser også frem til at være med til at relancere Igora Royal farveserien, som Schwarzkopf præsenterer for frisører over hele landet i marts måned.

”Den er skabt af laboranter og frisører, den har været igennem salgs- og marketingfolks hænder, nu er tiden kommet til at bringe følelserne i spil, og det kan jeg”, siger han – og tilføjer, at ”Schwarzkopf skaber det kvadratiske og praktiske – jeg kommer med kærligheden!”

Tekst: Pia Finne
Foto: Peter Hartley

Denne artikel blev udgivet i 2. udgave 2013

For yderligere information kontakt Bella Vista på tlf. 86 80 48 11 eller se www.bella-vista.dk.

 

Se flere produktnyheder, eller læs om frisørshows eller styling her!

Annonce

Nyeste produkter se flere produktnyheder

Revlon Professional præsenterer Color Sublime by Revonissimo

Revlon Professional præsenterer Color Sublime by Revonissimo

Color Sublime er den første ammoniakfri farvebehandling fra Revlon Professional, der gør det muligt for kunden selv at vælge duften for en eksklusiv salonoplevelse.
IdHAIRs salonserie nu lanceret i videresalgsudgave

IdHAIRs salonserie nu lanceret i videresalgsudgave

IdHAIRs salonserie, der laves til frisører i 5000 ml er nu ligeledes kommet i en brugervenlig 500 ml videresalgsudgave, to forskellige shampoo'er og en balsam.
Hair Team Company introducerer Smooth fra ingredien

Hair Team Company introducerer Smooth fra ingredien

Med den nye Smooth-serie fra ingredien er dine kunder garanteret velplejede og fyldige lokker året rundt.
L'Oréal Professionnel præsenterer Instant Highlights

L'Oréal Professionnel præsenterer Instant Highlights

L’Oréal Professionnel kan nu stolt præsentere deres nye Instant Highlights; deres første varme-boostede professionelle system for ekspres lysning.
Be Fabulous nyheder fra Revlon Professional

Be Fabulous nyheder fra Revlon Professional

Revlon Professionals Be Fabulous består af tre serier med plejeprodukter til ethvert hår; Texture Care Smooth Hair, Care Curly Hair og Care Fine Hair.

Annonce

Nyeste shows se flere frisørshows

L'Oréal Professionnel inviterede til Toni & Guy show

L'Oréal Professionnel inviterede til Toni & Guy show

Det var et brag af en aften, der blev afholdt på det famøse Tivoli Hotel, da L'Oréal Professionnel sammen med Toni & Guy inviterede til et farverigt show.
Going out with Contouring med Wella Professional

Going out with Contouring med Wella Professional

Med modeller dansede på scenen og julepynt, der havde sneget sig ind i studiet, inviterede Wella Professional endnu en gang til et fantastisk show med fokus på contouring.
Inspirationsaften med Revlon Professional

Inspirationsaften med Revlon Professional

Der var massere af inspiration at hente, da Revlon Professional inviterede til inspirationsaften med Martine Martinsen og Kevin Schou Birk fra American Crews all-star team.
Marcelklubbens London aften i Tivoli

Marcelklubbens London aften i Tivoli

Med dykkerudstyr, aquarium, hajer, flotte fisk, parpelotter, nøgne glimmermodeller og rullestol havde Marcelklubben gjort alt, hvad de kunne for at imponere.
Fokus på skæg i HeadBrands Creative Studio

Fokus på skæg i HeadBrands Creative Studio

HeadBrands åbnede sit Creative Studio op for nysgerrige frisører, der ville lære mere om skægtrimning, barbering og klassiske herrefrisurer.

Frisurekollektioner se flere frisurekollektioner

Frisørportrætter se flere frisørportrætter

Eugene Souleiman – En abstrakt visionær

Eugene Souleiman – En abstrakt visionær

Bag frisurerne af nogle af modeugens vigtigste navne, er Eugene Souleiman - en af modeverdenens mest eftertragtede stylister. Læs vores interview med ham her.
Mette Zimmer og Mogens Sonne

Mette Zimmer og Mogens Sonne

Zimmer & Sonne er et ungt frisørteam i København. For dem er trivsel på arbejdspladsen betydningsfuld, og den gode stemning i salonen væsentlig. Mette Zimmer og Mogens Sonne har fulgtes ad lige siden elevtiden.

Nyeste videoer se flere videoer

Video: Wella Making Waves uddanner unge i Kambodja indenfor frisørfaget

Video: Wella Making Waves uddanner unge i Kambodja indenfor frisørfaget

Making Waves er til for at hjælpe unge fra de mest fattige og udsatte samfundsgrupper i Kambodja til en lysere fremtid indenfor frisørfaget.
Björn Axén - How to get the look - Ekstrem volume

Björn Axén - How to get the look - Ekstrem volume

Her får du styr på, hvordan du ordner den mere ekstreme volume. Lær hvordan du skaber volume, som holder længe, til dine kunder som vil gøre et stort indtryk.
Björn Axén - How to get the look - Opsætning med smykke

Björn Axén - How to get the look - Opsætning med smykke

Et cool look, som ikke forsvinder i mængden. Lær hvordan du kan lave opsætningen med denne tutorial fra Björn Axén.
Hair Magazine byder Finland velkommen

Hair Magazine byder Finland velkommen

Hair Magazine er stolte af at annoncere, at der bliver udvidet til Finland. Det første magasin er for nyligt blevet sendt afsted til de finske frisører.
Hair Magazine deltog ved Salon International 2017

Hair Magazine deltog ved Salon International 2017

Hair Magazine var på plads ved dette års Salon International. Se denne lille video fra messen.