LEVERANDØRER

kursuskalender

webshops

Jesper Buch kommer med kærligheden…


Som Schwarzkopfs nationale ambassadør er det bl.a. Jespers opgave at bære de to årlige Essentials-kollektioner ud i virkeligheden og at formidle dem.

Jesper Buch er Schwarzkopf Professionals nye nationale ambassadør. ”Vi kan give hinanden rigtig meget. De kan skabe produkter af høj kvalitet, jeg kan tilføre passionen og kærligheden”, siger Jesper Buch, der glæder sig til samarbejdet.

”Schwarzkopf Professional sørger for kvaliteten af produkterne (evt. er garant for produktkvaliteten), for at alt er kontrolleret, og at shampooens flaske er designet, så indholdet ikke løber ud i tasken. Men det er jo ikke super sexet. Det kan jeg til gengæld gøre det….”, smiler Jesper Buch, som er blevet Schwarzkopf Professionals nationale ambassadør.


Det jo fedt at kunne stige om bord på den første perron i stedet for at stige på, når toget er godt
på vej. Sådan siger Jesper Buch om det nye samarbejde, han har indledt med Schwarzkopf.

Det betyder, han i fremtiden skal være med til at fortolke de årlige kollektioner, undervise og lave opvisninger for frisører over hele landet. Med andre ord tilføre Schwarzkopf i Danmark sit Jesper Buch-DNA.


På hylderne i salonen har Jesper Buch alle Schwarzkopfs produkter.  ”Det er vigtigt for mig, at jeg ved, at det, jeg forbruger til mit håndværk, virker”.

”Som frisører ser vi de store kollektioner, men vi får aldrig lov til at leve dem; se dem, dufte dem og føle dem”. Det havde jeg lyst til, og i min dialog med Schwarzkopf nåede vi frem til, at vi som brand til brand kunne give hinanden rigtig meget”.

Og han kalder samarbejdet for en kæmpe satsning fra begge sider.

 
Wicki Buch og Jesper Buch.

”Med Schwarzkopf har jeg den faglige sikkerhed. Jeg ved, at det, jeg skal bruge til mit håndværk, virker og har en høj kvalitet. Jeg har selv haft erfaring med Schwarzkopf og jeg har talt med drengene fra Marcelklubben, der også er begyndt at arbejde med brandet, og som er super tilfredse”, fortæller Jesper Buch, der kalder det nye samarbejde for en fantastisk personlig rejse.

Hvad der også betød noget for Jesper, var kulturen i forhold til virksomhederne.

”Grundlæggende ligner jeg tyskerne ret meget”, siger han storsmilende. ”Jeg taler sproget, og jeg holder af, at der er struktur og orden i tingene. Så egentlig var Schwarzkopf et ganske naturligt valg for mig”.

National ambassadør

Som Schwarzkopf Professionals nationale ambassadør er det bl.a. Jespers opgave at bære de to årlige Essentials-kollektioner ud i virkeligheden. At formidle dem, og give dem Buch-genet med på vejen, og der er en høj grad af internationalitet i den opgave, hvilket Jesper bestemt ikke har noget imod.


Til venstre stylist Stella Reinholdt. Til højre ses Junior stylist Rikke Høy.

”Og hvad der nok er lige så vigtigt for mig, så føler jeg, at jeg kan arbejde med kollektionen og give den mit DNA, uden at kompromittere mig selv som selvstændig, kreativ person”.

 
Stig på københavnertoget

Schwarzkopf er en verdensomspændende virksomhed, selv om brandet i Danmark er mest udbredt blandt jyske frisører. Det skal vi have lavet om på nu”, siger Jesper.

”Vi skal for alvor have løftet Schwarzkopf over til København og Sjælland. De er allerede godt på vej, men nu skal det sidste skridt tages”.

Og så er det jo fedt at kunne stige om bord på den første perron i stedet for at stige på, når toget er godt på vej…, mener Jesper Buch.

Han ser også frem til at være med til at relancere Igora Royal farveserien, som Schwarzkopf præsenterer for frisører over hele landet i marts måned.

”Den er skabt af laboranter og frisører, den har været igennem salgs- og marketingfolks hænder, nu er tiden kommet til at bringe følelserne i spil, og det kan jeg”, siger han – og tilføjer, at ”Schwarzkopf skaber det kvadratiske og praktiske – jeg kommer med kærligheden!”

Tekst: Pia Finne
Foto: Peter Hartley

Denne artikel blev udgivet i 2. udgave 2013

For yderligere information kontakt Bella Vista på tlf. 86 80 48 11 eller se www.bella-vista.dk.

 

Se flere produktnyheder, eller læs om frisørshows eller styling her!

Annonce

Nyeste produkter se flere produktnyheder

Moroccanoil nyheder

Moroccanoil nyheder

Moroccanoil byder både på dette års gaveæske, ideel til jul, og på enkeltstående stylingsprodukter til krøllet hår. Som altid er deres produkter plejende.
Rosaguld glattejern fra Moser

Rosaguld glattejern fra Moser

Det nye glattejern fra Moser er super flot og lækkert at holde på, og så varmer det også op på kun 25 sekunder. Salonsupport.dk er forhandler af produktet.
New Violet Silver Conditioner

New Violet Silver Conditioner

En fantastisk blødgørende pigmentbalsam for behandling af blondt og gråt hår. Silver pigmentet reducerer gul pigment og giver håret en flot klar glans.
Divine produkter fra Waterclouds

Divine produkter fra Waterclouds

Divine shower cream og Divine body lotion fra Waterclouds. Begge produkter og forkæler dig og din hud med fugt og nærende olier i den kolde vintertid.
Nyheder fra American Crew Techseries

Nyheder fra American Crew Techseries

Nu lancerer American Crew fire nye produkter til mænds grooming rutine: Control Foam, Texture Foam, Boost Spray og Firm Hold Styling Cream.

Annonce

Nyeste shows se flere frisørshows

Inspirationsaften med Revlon Professional

Inspirationsaften med Revlon Professional

Der var massere af inspiration at hente, da Revlon Professional inviterede til inspirationsaften med Martine Martinsen og Kevin Schou Birk fra American Crews all-star team.
Marcelklubbens London aften i Tivoli

Marcelklubbens London aften i Tivoli

Med dykkerudstyr, aquarium, hajer, flotte fisk, parpelotter, nøgne glimmermodeller og rullestol havde Marcelklubben gjort alt, hvad de kunne for at imponere.
Fokus på skæg i HeadBrands Creative Studio

Fokus på skæg i HeadBrands Creative Studio

HeadBrands åbnede sit Creative Studio op for nysgerrige frisører, der ville lære mere om skægtrimning, barbering og klassiske herrefrisurer.
Davines show: Hair On Stage 2017

Davines show: Hair On Stage 2017

Det spektakulære Theater Amsterdam husede Davines show Hair On Stage, der bød på den nyeste hårmode og kreativitet samt flere prisvindende frisører.
Davines show: Hair On Stage 2017

Davines show: Hair On Stage 2017

Det spektakulære Theater Amsterdam husede Davines show Hair On Stage, der bød på den nyeste hårmode og kreativitet samt flere prisvindende frisører.

Annonce

Frisurekollektioner se flere frisurekollektioner

Annonce

Frisørportrætter se flere frisørportrætter

Stephen Mackinder

Stephen Mackinder

En af Vidal Sassoons nærmeste medarbejdere gennem en årrække - Stephen Mackinder – åbner salon i København med ualmindelig klipning og kurser for frisører.
Rikke Jensen

Rikke Jensen

Rikke Jensen, der driver fire frisørsaloner i København. ”Som selvstændig er arbejdsugen aldrig kun 37 timer. Man skal brænde for sagen,”

Annonce

Nyeste videoer se flere videoer

Hair Magazine deltog ved Salon International 2017

Hair Magazine deltog ved Salon International 2017

Hair Magazine var på plads ved dette års Salon International. Se denne lille video fra messen.
KMS Genderless Grooming Teaser

KMS Genderless Grooming Teaser

KMS Nordisk inspireret af Unisex trenden! KMS Nordisk lancerer produktkampagnen 'Genderless Grooming' i september, der fokuserer på kønsneutral hårstyling.
Gå ikke glip af Trevor Sorbie til Salon International 2017

Gå ikke glip af Trevor Sorbie til Salon International 2017

Fantastiske Trevor Sorbie, der har vundet flere priser en nogen anden, kommer til årets Salon International. Her er en teaser på, hvad der venter til messen.
Tondeo præsenterer BLAZOR

Tondeo præsenterer BLAZOR

I den her video præsenteres the BLAZOR, og hvordan den kan anvendes enkelt og sikkert uden det krævet en speciel teknik.
Modern Ikon Collection - Essential Looks SS17 Schwarzkopf Professional

Modern Ikon Collection - Essential Looks SS17 Schwarzkopf Professional

Inspireret af SS17 catwalks, har Schwarzkopf Professional lavet Essential Looks Modern Ikon kollektionen.