LEVERANDØRER

kursuskalender

webshops

Nyhed fra Kérastase

Sikker i sol og saltvand

To nye beskyttelsesprodukter i serien Kérastase Soleil

Micro-Voile Protecteur

En vandafvisende og solbeskyttende spray til farvet hår. Indeholder UV Photo-Défensefilter, der beskytter håret mod solens skadelige stråler, samt mineralske olier, som virker vandafvisende og forhindrer håret i at kruse. Sprayfunktionen sørger for en effektiv spredning af produktet i håret og gør det lettere at arbejde med. Håret føles smidigt, let og silkeblødt.

Påfør Micro-Voile Protecteur før og under ophold i solen. Anvend i håndklædetørt eller tørt hår, gerne flere gange i løbet af dagen. Micro-Voile Protecteur har Care Index 1, der er let beskyttelse og pleje til håret.

Vejledende udsalgspris 215,- kr. for 100 ml.
   

   
Défense Ultime

En intensivt nærende og solbeskyttende creme til håret. Indeholder UV Photo-Défensefilter,  der beskytter mod solens stråler. Vegetabilske vokse udglatter og gør håret mere medgørligt, mens E-vitamin beskytter og bevarer hårfarven og glansen. Håret efterlades smidigt og silkeblødt.

Påfør Défense Ultime før og under ophold i solen. Fordel 2-3 portioner på størrelse med en hasselnød i hele håret med håndfladerne eller en kam. Skal ikke vaskes ud før efter solbadning, brug en Bain Aprés-Soleil fra samme serie, der er særligt egnet til at fjerne resterne fra beskyttelsesprodukter, salt- og klorvand.

Vejledende udsalgspris 215,- kr. for 125 ml.                                                                                       

For yderligere information ring til Kérastase på tlf. nr. 43 24 64 84 eller se www.loreal.dk

Se flere produktnyheder her


 

Kommentarer..

Annonce

Nyeste produkter se flere produktnyhederr

Annonce

Nyeste shows se flere frisørshows

Annonce

Frisurekollektioner se flere frisurekollektioner

Annonce

Frisørportrætter se flere frisørportrætter

Line Bomholt

Line Bomholt

Line Bomholt kan ganske enkelt ikke lade være! Hun har hele tiden maser af jern i ilden. Men at udvikle og videreudvikle er selve drivkraften, mener Line.
Abdel Ghazouani - Klippestuen Z (2009)

Abdel Ghazouani - Klippestuen Z (2009)

30-35 pct. af omsætningen i Klippestuerne Z på Frederiksberg stammer fra salg af produkter! Det er noget nær Danmarksrekord. Samtidig er finanskrisen ikke noget, Abdel Ghazouani beskæftiger sig med, for han kan melde om fremgang i alle sine butikker. ”Det handler om at udvikle og tænke nyt”..

Annonce

Nyeste videoer se flere videoer