LEVERANDØRER

kursuskalender

webshops

Wella Professionals lancerede nye System Professional i smukke omgivelser

Wella lancerede nye System Professional i smukke omgivelser
Smukke Manon Les Suites dannede rammerne om Wella Professionals lancering af nye System Professional EnergyCode Complex.

Det kolde og triste vintervejr var skiftet ud med tropisk Balesisk stemning, da Wella Professionals inviterede til et eksklusivt event i smukke omgivelser på Manon Les Suites ved søerne i indre København. Dagen var dedikeret til lanceringen af den nye System Professional-serie, der netop lander hos udvalgte saloner denne måned.

Eventet var delt op i to, og først på dagen deltog 20 bloggere og journalister i lanceringseventet inden omkring 40 udvalgte frisører ankom til Manon Les Suites for at blive klogere på hemmeligheden bag System Professional.

Se også: Going out with contouring med Wella Professional

De fremmødte frisører slængede sig i solsenge mens de lærte alt om hemmeligheden bag System Professional.
De fremmødte frisører slængede sig i solsenge mens de lærte alt om hemmeligheden bag System Professional.

En skjult perle
Omgivelserne skulle afspejle en skjult perle, som kendetegner et luksusbrand. Udefra afslører hotellet ikke, hvad det gemmer på, og først når man kommer indenfor, præsenteres man for de fantastiske omgivelser, der findes ved poolområdet. Et område med en atmosfære, der kommer direkte fra Bali, hvorfra al dekoration også kommer. Omgivelser var perfekte til lanceringen af den nye luksuriøse serie og fejringen af et marked Wella aldrig har været på før, og her præsenterede Katrine Müller, System Learning Expert, og Laura Bengtsson, Capability Manager System Professional, serien for alle de fremmødte, mens de slængede sig i solsenge og nød et glas bobler mens de lyttede nøje efter.

Se også: Sebastian Professional X Designers Remix AW18

Katrine Müller bød alle velkommen i de smukke omgivelser.Katrine Müller bød alle velkommen i de smukke omgivelser.

Laura Bengtsson stod klar til at fortælle frisørerne om produkterne i serien.Laura Bengtsson stod klar til at fortælle frisørerne om produkterne i serien.

Katrine og Laura forklarede, hvordan hver enkelt persons hår har sin helt egen energiprofil, der kan sammenlignet med et fingeraftryk. Dette ”håraftryk” har stor indflydelse på håret energi, der afgør hårets spændstighed, sundhed og modtagelighed. ”Ved at kortlægge den enkeltes hårenergiprofil kan vi definere en unik EnergyCode. Og det er ud fra denne kan vi skræddersy de helt rigtige produkter til kunden”, fortalte de. Dette er hele idéen bag nyheden, der samtidig med at maksimere hårets energi også forvandler hårpleje til en sand skønhedsbehandling. 

Frisørerne kunne gå rundt blandt de mange stationer, hvor de blandt andet kunne få kortlagt deres egen hårprofil.Frisørerne kunne gå rundt blandt de mange stationer, hvor de blandt andet kunne få kortlagt deres egen hårprofil.

Personlig EnergyCode
Efter gennemgangen af serien kunne frisører frit bevæge sig rundt blandt alle de stationer, der var stillet op i dagens anledning. Her kunne de blandt andet se nærmere på produkterne, der består af 47 til hjemmepleje og 12 til professionelt salonbrug, og få kortlagt deres egen personlige EnergyCode, som det hele går ud på.

En EnergyCode laves via en app som frisøren bruger. Den giver forskellige spørgsmål frisøren og kunden svarer på i fællesskab. Spørgsmål om hovedbund, hårets struktur og hårets tilstand samt hvad kunden kan lide og ikke lide ved sit hår. På denne måde sammensætter appen de helt rigtige produkter med deres ingredienser, så håret kan komme tilbage til det tætteste på håret “jomfruelige tilstand”. 

På hotellets roof top restaurant fortsatte den sydlandske stemning med lækker tapas anrettet og med en fantastisk udsigt over København. Frisørerne kunne sidst på eftermiddagen forlade eventet med en masse nye viden – ikke mindst om deres eget hår ud fra den EnergyCode, der fulgte med en flot goodiebag.

Tekst: Sascha Tejlmann
Foto: Claus Peuckert

Se flere billeder fra eventet i galleriet her!

Virksomhedens visitkort

Annonce

Nyeste produkter se flere produktnyheder

Ny startpakke til salonen fra Pickedout Concept

Ny startpakke til salonen fra Pickedout Concept

Produkterne indgår i den aktuelle startpakke fra Pickedout Concept. Startpakken og sortimentet varierer efter sæson og efterspørgsel.
ghd introducerer styleren ghd gold

ghd introducerer styleren ghd gold

Nu introducerer ghd den nye ghd gold professional styler efterlader håret glattere, blødere og sundere.
Iles Formula Spa Collection Box fra One Black Car

Iles Formula Spa Collection Box fra One Black Car

Æsken indeholder et nyt luksuriøst udvalg af hårprodukter fra IF, der er sammensat med henblik på at tilføje næring, styrke og reparation til alle hårtyper.
Børster fra Hercules Sägemann

Børster fra Hercules Sägemann

En serie med omsorgsfulde og skånsomme børster fra Hercules Sägemann lavet af materialer i høj kvalitet.
Philip B Luxe Wax hos One Black Car

Philip B Luxe Wax hos One Black Car

Giv din styling hold, glans og form - med Luxe Wax opnår du et ultraholdbart resultat! Produktet er i øvrigt parabenefrit, sulfatfrit og glutenfrit.

Annonce

Nyeste shows se flere frisørshows

Fest og farver med Guy Tang i København

Fest og farver med Guy Tang i København

Den populære farvekonge, Guy Tang, var fløjet ind fra Los Angeles for at fortælle om sin nye farveserie, #Myidentity. Læs om showet her.
Foråret blev skudt i gang med Wella Trends SS18

Foråret blev skudt i gang med Wella Trends SS18

117 frisører havde fundet vej til Wella-studiet i starten af februar til inspirerende show, hvor forårets og sommerens trends stod på programmet.
Wella lancerede nye System Professional i smukke omgivelser

Wella lancerede nye System Professional i smukke omgivelser

Det kolde og triste vintervejr var skiftet ud med tropisk Balesisk stemning, da Wella Professionals inviterede til et eksklusivt event i smukke omgivelser.
Sebastian Professional - Designers Remix AW18

Sebastian Professional - Designers Remix AW18

Hair Magazine var med da Sebastian Professional stylede hår til Designers Remixs AW18 show under Copenhagen Fashion Week 2018 i sidste uge.
En gylden aften med ghd i København

En gylden aften med ghd i København

Der var guldtema på programmet, da ghd inviterede til event i København i forbindelse med lanceringen af den nye ghd gold styler.

Annonce

Frisurekollektioner se flere frisurekollektioner

Annonce

Frisørportrætter se flere frisørportrætter

Rene Friis

Rene Friis

René Fris er amerikanernes nye modeikon. Han laver TV, skriver bøger og har sin egen hårplejeserie. Men til hverdag tager han rundt til godt 70 kunder, som han klipper og farver i deres eget hjem.
Gitte Kofoed

Gitte Kofoed

Gitte Kofoed med tre saloner på Fyn er nyt medlem af Intercoiffure. Kun det bedste er godt nok til hendes kunder. Nu har hun samlet sine produkter under Redken-mærket og indført nyt farvesystem.

Annonce

Nyeste videoer se flere videoer

De første hårtørrere i salonerne

De første hårtørrere i salonerne

Der er sket en del med udstyret i salonerne siden de første tørrehjelme i 1920'erne blev en fast bestanddel af salonens interiør. I denne video kan du se, hvordan de så ud dengang.
Stylist: Disse herrefrisurer elsker kvinder

Stylist: Disse herrefrisurer elsker kvinder

Stylist Ashley Weston giver sit bud på 5 forskellige herrefrisurer, som kvinder bare elsker. Klik her og få inspiration til herrefrisurer i salonen.
L'Oréal Professionnel Event i Paris 2018

L'Oréal Professionnel Event i Paris 2018

Følg med her, da L'Oréal Professionnel i slutningen af januar indbød til presseevent i Paris i forbindelse med forårets lanceringer af to naturlige og bæredygtige nyheder.
Video: Wella Making Waves uddanner unge i Kambodja indenfor frisørfaget

Video: Wella Making Waves uddanner unge i Kambodja indenfor frisørfaget

Making Waves er til for at hjælpe unge fra de mest fattige og udsatte samfundsgrupper i Kambodja til en lysere fremtid indenfor frisørfaget.
Björn Axén - How to get the look - Ekstrem volume

Björn Axén - How to get the look - Ekstrem volume

Her får du styr på, hvordan du ordner den mere ekstreme volume. Lær hvordan du skaber volume, som holder længe, til dine kunder som vil gøre et stort indtryk.