LEVERANDØRER

kursuskalender

webshops

Wella Professionals' første TrendVison Creative Retreat Experience

2018 markerede en ny milepæl for Wella Professionals TrendVision. I løbet af en hel weekend i Lissabon fyldt med farver, trends og fantastisk hår kæmpede de nationale vindere både sammen og mod hinanden i det nye konkurrenceformat, Creative Retreat Experience.

I den storslået sal, Pateo de Gale, i hjertet af Lissabon var mere end 80 konkurrerende fra 40 lande samlet til Creative Retreat Experience.I den storslåede sal, Pateo de Gale, i hjertet af Lissabon var mere end 80 konkurrerende fra 40 lande samlet til Creative Retreat Experience.

Ved forrige års TrendVision-finale afslørede Wella Professionals, at konceptet for den verdensomspændende konkurrence skulle ændres, og årets event i Lissabon viste, at der var hold i det. Mere end 250 gæster, bestående af finalister, ambassadører, mentorer og partnere, deltog i eventet, hvis oplæg er helt unikt.

”Vi er her for at samarbejde, lære af hinanden, dele og udvikles. Vi skal fejre innovation og kreativitet og skabe en større, bedre og unik oplevelse sammen”, indledte Randall Chinchilla, Global VP of Influencer Marketing.

Randall Chinchilla, Global VP of Influencer Marketing, sparkede weekenden i gang og ønskede gæsterne velkommen til en weekend fyldt med samarbejde, læring og deling.Randall Chinchilla, Global VP of Influencer Marketing, sparkede weekenden i gang og ønskede gæsterne velkommen til en weekend fyldt med samarbejde, læring og deling.

ITVA i nyt format med #mycreativereatreat
I den storslået sal, Pateo de Gale, i hjertet af Lissabon var mere end 80 deltagere fra 40 lande samlet for at tage del i Creative Retreat Experience; TrendVisions nye konkurrenceformat.

”Tiderne ændrer sig, og det er på tide at tage denne konkurrence til nye højder. Vi skal tage kreativ excellens til et nyt niveau og skabe en unik, professionel oplevelse af skønhed sammen”, forklarer Pauline Cairns, Global Education Artist and Events Director.

Pauline Cairns, Global Education Artist and Events Director, introducerede Wella Professionals' internationale TrendVisions nye format under navnet, #mycreativeretreat.Pauline Cairns, Global Education Artist and Events Director, introducerede Wella Professionals' internationale TrendVisions nye format under navnet, #mycreativeretreat.

Det nye format indebar, at de konkurrerende frisører blev inddelt i otte teams, hvor de arbejdede sammen med to Creative Global Artists og en mentor fra Wella Professionals. Hvert team skulle skabe sin egen kollektion med udgangspunkt i Wella Professionals’ kommende SS19-trends. Udover de to tidligere konkurrencekategorier, Color Vision og Creative Vision, var der i år flere titler at kæmpe om – blandt andet en Social Media Award.

Danmark blev repræsenteret af Nathalia Larsen fra Arkade Frisørerne og Ditte Jensen fra A+ Intercoiffure, der fik hjælp af mentorerne @Zoé Irwin og @Miguel Estelrich. Norske Sanya Keränen og hendes team tog sejren i kategorien ghd Queen Maker Award. Det blev dog australske Tanya Grant, der stak af med sejren i Color Vision, og russiske Sergey Chernyshev Okhapkin, der vandt guld i Creative Vision. Hair Magazine ønsker alle vinderne tillykke!

Se også: A World in Color - Farveeksplosion med Wella Professionals

Danmark blev repræsenteret af Nathalia Larsen fra Arkade Frisørerne og Ditte Jensen fra A+ Intercoiffure
Danmark blev repræsenteret af Nathalia Larsen fra Arkade Frisørerne og Ditte Jensen fra A+ Intercoiffure.

De konkurrerende deltager fik støtte af mentorerne undervejs.De konkurrerende deltager fik støtte af mentorerne undervejs.

Fokus på uddannelse, inspiration og innovation
I løbet af finaleweekenden præsenterede Wella Professionals både de seneste trends og nyeste produkter. Blandt andet blev den nye serie fra Sebastian Professional til mænd, SEB MAN, hårfarven Koleston Perfect Me+ og den helt nye styler ghd Oracle præsenteret for deltagerne. Vi fik også et sneak peek på en af Wellas seneste innovationer; Color DJ Booth – et unikt koncept, der digitalt skaber skræddersyede hårmasker tilpasset den specifikke kunde.

En af Wellas seneste innovationer, Color DJ Booth, er et unikt koncept, der digitalt skaber skræddersyede hårmasker tilpasset den enkelte kunde.En af Wellas seneste innovationer, Color DJ Booth, er et unikt koncept, der digitalt skaber skræddersyede hårmasker tilpasset den enkelte kunde.En af Wellas seneste innovationer, Color DJ Booth, er et unikt koncept, der digitalt skaber skræddersyede hårmasker tilpasset den enkelte kunde.

Eugene Souleiman, Global Creative Director of Care & Styling, viste sin uendelige kreativitet med hår inspireret af eventyr og enhjørninger.

”I nutidens trendbillede er der en tydelig følelse af frihed og personlig stemme. Vi befinder os i en tid, hvor vi har åbnet døren for mangfoldighed, og hvor mennesker har et valg i forhold til, hvordan de vil se ud. Den eneste rigtige trend er netop dét, at det er acceptabelt at have sin egen stemme og en mening, der er anderledes”.

Se også: Wella Professionals til Copenhagen Pride

Eugene Souleiman, Global Creative Director of Care & Styling viste sin uendelige kreativitet med hår inspireret af eventyr og enhjørninger.

Eugene Souleiman, Global Creative Director of Care & Styling viste sin uendelige kreativitet med hår inspireret af eventyr og enhjørninger.Eugene Souleiman, Global Creative Director of Care & Styling viste sin uendelige kreativitet med hår inspireret af eventyr og enhjørninger.

Eugene Souleiman, Global Creative Director of Care & Styling viste sin uendelige kreativitet med hår inspireret af eventyr og enhjørninger.Eugene Souleiman, Global Creative Director of Care & Styling viste sin uendelige kreativitet med hår inspireret af eventyr og enhjørninger.

Efter en hel weekend spækket med kreativitet, inspiration, innovation, vidensdeling og fantastisk hår, var det på tide at vende hjem. Vi glæder os allerede til næste år!

Tekst & foto: Kristine Larsen (Sascha Tejlmann red.)

Vinder i kategorien Creative Vision
Sergey Chernyshev fra Pavel Ohapkin Studio Salon, Rusland

Vis dette opslag på Instagram

Друзья, прошу поддержать лайками и репостами мою работу! Спасибо! . Работа для TREND VISION AWARD 2018. Категория Creative Vision #CreativeVisionRu #TVAWellaRussia Сергей Чернышев г. Москва Студия модных волос Павла Охапкина @pavelokhapkin_studio @pavelokhapkin_school Postproduction: @agame111 Ceative director & photo: @pashapavlov_official MUA: @karina_grigoryants . Рецепт окрашивания: Blondor Multi + Wellaplex Koleston perfect 44/44, 77/43 Color Fresh Create: Infinity orange, Hiper coral, Hight magenta, Next red, Nu- dist pink. Стайлинг: Eimi styling - Stay styled, Glam mist #haircut #haircolor #wellahair #wella #redhair #creativehair #школапавлаохапкина #студияпавлаохапкина #павелохапкин

Et opslag delt af Сергей Чернышев (@sergeycher03) den30. Maj, 2018 kl. 1.01 PDT

Vinder i kategorien Color Vision
Tanya Grant fra Salon Joey Scandizzo, Australien

Vis dette opslag på Instagram

Super excited to be in the #top10 for @wellapro_anz #trendvision #trendvision2018 and a great big congratulations to my friends and colleagues @brownyryan123 @shannonbunn_hair @stephjpartridge @yonizzy @hairbybridiemeehan @caroline.daoud 💖💖💖💖 much love

Et opslag delt af HairbyTanya (@hair_by_tanyagrant) den9. Jun, 2018 kl. 3.54 PDT

Se flere billeder fra weekenden i galleriet her!

Annonce

Nyeste produkter se flere produktnyheder

Nye lanceringer i IdHAIR Elements Xclusive serien

Nye lanceringer i IdHAIR Elements Xclusive serien

Yderligere fire produkter lanceres nu i IdHAIRS bæredygtige serie Elements Xclusive. Læs om produkterne her.
Cleansing Conditioner - Oil Reflection fra Wella

Cleansing Conditioner - Oil Reflection fra Wella

Wella Cleansing Conditioner er en rensende balsam med en skånsom formula, der nænsomt renser håret og efterlader det blødt, gennemfugtet og glansfuldt.
Duftlys og gaveæsker fra Maria Nila

Duftlys og gaveæsker fra Maria Nila

Den veganske hårplejeproducent Maria Nila fortsætter med at udvide sit sortiment ud over hårpleje og -styling. Maria Nila præsenterer duftlys og gaveæsker.
TIGI introducerer Copyright Care

TIGI introducerer Copyright Care

TIGI Copyright Care er en serie af nærende plejeprodukter skabt med fokus på behandlingsfasen af klip og farve og giver umiddelbare resultater. Læs mere her!

Annonce

Nyeste shows se flere frisørshows

Jorden rundt med Marcelklubben

Jorden rundt med Marcelklubben

Marcelklubbens traditionsrige Londonaften fik i år et nyt udtryk under navnet Marcel International Inspiration og flere af landets store navne var på scenen denne aften.
La Biosthetique x Nobi Talai til Paris Fashion Week SS19

La Biosthetique x Nobi Talai til Paris Fashion Week SS19

Under temaet "Urbane Nomader" skabte La Biosthetique de smukke hår- og makeuplooks til Nobi Talais show under Paris Fashion Week SS19.
L'Oréal Professionnel inviterede til Toni&Guy-seminarium

L'Oréal Professionnel inviterede til Toni&Guy-seminarium

Der var trendy klip, farve og opsætninger på menuen, da L’Oréal Professionnel inviterede til seminarie med Toni & Guy på Tivoli Hotel i København.
Wella Professionals' første TrendVison Creative Retreat Experience

Wella Professionals' første TrendVison Creative Retreat Experience

Wella Professionals' internationale TrendVision 2018 løb af stablen i Lissabon, og frisører fra hele verden var samlet til en Creative Retreat Experience.
La Biosthetique for Talbot Runhof til Paris Fashion Week SS19

La Biosthetique for Talbot Runhof til Paris Fashion Week SS19

Det er ganske vist nogle uger siden, at Paris Fashion Week SS19 løb af stablen, men det betyder ikke, at vi stopper med at inspireres. La Biosthetique skabte hårlooket til Talbot Runhofs show.

Annonce

Frisurekollektioner se flere frisurekollektioner

Annonce

Frisørportrætter se flere frisørportrætter

Ole Henriksen

Ole Henriksen

At være smuk kræver ikke penge men selvsikkerhed. Det handler om indre skønhed, og ikke mindst om at være glad for sig selv. Sådan lyder Ole Henriksens livsfilosofi, og han efterlever den selv. ”Energi og livsglæde skaber udstråling”, mener han. Og så skal man pleje såvel sit hår som sin hud og sin stil.
Marta Spizewska

Marta Spizewska

Rejser, glamourøse shows og uddannelse verden over. Hair Magazine stjal lidt taletid med Marta Spizewska, kreativ chef for Wella i Norden. Læs interviewet her.

Nyeste videoer se flere videoer

Naturlige og teksturerede bølger med ghd

Naturlige og teksturerede bølger med ghd

I denne video viser ghd, hvordan du får det såkaldte "I woke up like this"-look. Naturlige og teksturerede bølger for et cool og sexet look.
Long Hair Tutorial af Benjamin Martin -Bryllupsopsætning - tutorial

Long Hair Tutorial af Benjamin Martin -Bryllupsopsætning - tutorial

Talentfulde Benjamin Martin viser i denne tutorial tre forskellige festopsætninger, der passer godt til fest og bryllup. Se videoen her.
ghd "how to" - perfekte bølger med glattejern

ghd "how to" - perfekte bølger med glattejern

I denne video viser ghd, hvordan man laver det perfekte wavy hår med et glattejern.
Nõberu of Sweden fortsætter med at udfordre stereotyper

Nõberu of Sweden fortsætter med at udfordre stereotyper

Skønhedsbrandet Nõberu of Sweden fortsætter med at udfordre billedet af mandlighed med den nye kampagne Be Yourself More.
Lær at lave en paryk med Redken

Lær at lave en paryk med Redken

Redken viser her, hvordan man kan lave en paryk, der er perfekt til alle Halloween-festerne, der er lige rundt om hjørnet - kun fantasien sætter grænserne!